נתניהו אבו מאזן / קבינט, רוסיה, אבו מאזן: נתניהו נערך לעצרת האו''ם - מקור ראשון - אבו מאזן, ביבי נתניהו ואריק שרון יושבים בתוך סירה בלב ים.. לא רק שהוא לא נוטש את הטרור, אלא מתחמש כדי לבצע פעולות טרור גדולות יותר. אבו מאזן שוב מדקלם את הסיסמאות האנטישמיות הבזויות ביותר. בשיא של בורות וחוצפה, הוא טען שיהודי אירופה נרדפו ונרצחו לא בשל היותם יהודים, אלא מפני שעסקו בהלוואות בריבית. אבו מאזן, ביבי נתניהו ואריק שרון יושבים בתוך סירה בלב ים. יו''ר הרשות הפלסטינית נענה הלילה (ג') להצעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ובראיון לרשת הטלוויזיה פוקס אמר כי הוא ייפגש עמו השבוע באו''ם.

זה הסרטון הקודם מלפני 3 חודשים: ההתנגדות בסיסית לקיומה של המדינה היהודית בגבולות כלשהם, הוא אמר נתניהו אף הוסיף כי אבו מאזן חושש מיוזמה מדינית אמריקנית. התקשורת השמאלנית אצלי הם כמו אורים ותומים, רק הפוך. אבו מאזן שוב מדקלם את הסיסמאות האנטישמיות הבזויות ביותר. במילים אחרות, בשיחות טלפוניות אלה מתחולל בזאר מזרח תיכוני, בו מונחים על דוכן הדגים בשוק, נושאים כמו.

נתניהו על נאום אבו מאזן: "נאום שטנה נוטף ארס" - וואלה! חדשות
נתניהו על נאום אבו מאזן: "נאום שטנה נוטף ארס" - וואלה! חדשות from img.wcdn.co.il
כמה שעות אחרי שלשכת העיתונות הממשלתית הפיצה את תמונותיו של הנער המחבל. אבו מאזן שוב מדקלם את הסיסמאות האנטישמיות הבזויות ביותר. למה לכל הרוחות הסכים הממשל לקשור בין הקפאת הבנייה בהתנחלויות למחוות ערביות? ''לא ויתרתי על המשא ומתן'', אמר אבו מאזן, ''אפגש עם בעלי התפקיד הישראליים בכל. נתניהו תומך בהצעה לפסגה עם אבו מאזן כדי להרגיע את הרוחות. בטקס האזכרה הממלכתי ליצחק רבין ז''ל אמר כי ראש הממשלה כי ''פיגוע הדריסה בירושלים. אבו מאזן שוב מדקלם את הסיסמאות האנטישמיות הבזויות ביותר. הסכם כולל על כל הסוגיות?

אנחנו נחושים לפעול בכל דרך נגד ההתססה ונגד ההסלמה, תוך כדי פעולה תקיפה נגד מחוללי הטרור, אמר הערב ראש הממשלה בנימין נתניהו, בתום ישיבת הקבינט.

אבו מאזן נשא עוד נאום אנטישמי. אבו מאזן גם תקף את נשיא ארהב דונלד טראמפ, שטען שהוא מתכוון לקצץ בסיוע לפלסטינים על רקע סירובם כביכול לשתף פעולה בתהליך המדיני. אנחנו נחושים לפעול בכל דרך נגד ההתססה ונגד ההסלמה, תוך כדי פעולה תקיפה נגד מחוללי הטרור, אמר הערב ראש הממשלה בנימין נתניהו, בתום ישיבת הקבינט. ההתנגדות בסיסית לקיומה של המדינה היהודית בגבולות כלשהם, הוא אמר נתניהו אף הוסיף כי אבו מאזן חושש מיוזמה מדינית אמריקנית. אלא שכעת נתניהו מוסיף כי אבו מאזן עדיין ממשיך לפעול כדי לאלץ את צהל לעשות עבורו את המלאכה השחורה כדי שיוכל לשלוט בעזה. לדבריו, אבו מאזן במקום להרגיע את הרוחות הוא מלבה אותן. אבו מאזן שוב מדקלם את הססמאות. נתניהו הביע דאגה לגבי צעדיו העתידיים של אבו מאזן ואמר כי אם יממש את ההסכם, נראה שהוא בוחר לנטוש את דרך השלום ולחבור לחמאס. במילים אחרות, בשיחות טלפוניות אלה מתחולל בזאר מזרח תיכוני, בו מונחים על דוכן הדגים בשוק, נושאים כמו. אבן מאזן כרת ברית עם חמאס, ארגון המוכרז כארגון טרור בארהב, באירופה, במצרים וברחבי העולם ודוחה. בשיא של בורות וחוצפה, הוא טען שיהודי אירופה נרדפו ונרצחו לא בשל היותם יהודים, אלא מפני שעסקו בהלוואות בריבית. אבו מאזן וכול שליטי ערב הם נציגים של האסלם עלי אדמות, של אללאה, לכן לא יעזרו הוויתורים או הנחמדות כלפינו שמפגין פתאום אבו מאזן או מדינות ערב ושרק לפני חודשים הציגו אותו , את דונלד טראמפ כמשוגע על הראש. התקשורת השמאלנית אצלי הם כמו אורים ותומים, רק הפוך.

אבו מאזן חשף את שורשי הסכסוך: אלא שכעת נתניהו מוסיף כי אבו מאזן עדיין ממשיך לפעול כדי לאלץ את צהל לעשות עבורו את המלאכה השחורה כדי שיוכל לשלוט בעזה. אנחנו נחושים לפעול בכל דרך נגד ההתססה ונגד ההסלמה, תוך כדי פעולה תקיפה נגד מחוללי הטרור, אמר הערב ראש הממשלה בנימין נתניהו, בתום ישיבת הקבינט. נתניהו הביע דאגה לגבי צעדיו העתידיים של אבו מאזן ואמר כי אם יממש את ההסכם, נראה שהוא בוחר לנטוש את דרך השלום ולחבור לחמאס. ''לא ויתרתי על המשא ומתן'', אמר אבו מאזן, ''אפגש עם בעלי התפקיד הישראליים בכל.

נתניהו:"אבו מאזן ממשיך לברוח מהשלום"
נתניהו:"אבו מאזן ממשיך לברוח מהשלום" from www.mivzaklive.co.il
במהלך הפגישה אבו מאזן הדגיש את חשיבות התיאום הביטחוני, ותקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו, וטען כי בתקופתו השלום התרחק. יו''ר הרשות הפלסטינית נענה הלילה (ג') להצעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ובראיון לרשת הטלוויזיה פוקס אמר כי הוא ייפגש עמו השבוע באו''ם. עוד הוא הוסיף כי נתניהו צודק בהתנהלותו מול יור הרשות הפלסטינית, אבו מאזן. לצפייה במקור באתר youtube, לחצו כאן. אבו מאזן שוב מדקלם את הסיסמאות האנטישמיות הבזויות ביותר. אבו מאזן, ביבי נתניהו ואריק שרון יושבים בתוך סירה בלב ים. במילים אחרות, בשיחות טלפוניות אלה מתחולל בזאר מזרח תיכוני, בו מונחים על דוכן הדגים בשוק, נושאים כמו. אבו מאזן חשף את שורשי הסכסוך:

לצפייה במקור באתר youtube, לחצו כאן.

לשכתו של מקרון מסרה כי הוא שוחח עם הנשיא הפלסטיני אבו מאזן ועם ראש הממשלה של ישראל בנימין נתניהו. לצפייה במקור באתר youtube, לחצו כאן. המגמה הזו, המבטאת יאוש וחולשה של ההנהגה הפלסטינית. יו''ר הרשות הפלסטינית נענה הלילה (ג') להצעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ובראיון לרשת הטלוויזיה פוקס אמר כי הוא ייפגש עמו השבוע באו''ם. מכהן כנשיא הרשות הפלסטינית מאז הבחירות בשנת 2005. במילים אחרות, בשיחות טלפוניות אלה מתחולל בזאר מזרח תיכוני, בו מונחים על דוכן הדגים בשוק, נושאים כמו. אבו מאזן נשא עוד נאום אנטישמי. בהודעה שהפיץ בצהריים (יום ד') קרא נתניהו לקהילה הבינלאומית לגנות את האנטישמיות החמורה של אבו מאזן, שהגיע זמנה לחלוף מן העולם. ראש הממשלה בנימין נתניהו מטיל את האחריות על פיגוע הדריסה שאירע בצהריים (ד') בירושלים, על יור הרשות הפלסטינית אבו מאזן. עוד הוא הוסיף כי נתניהו צודק בהתנהלותו מול יור הרשות הפלסטינית, אבו מאזן. אבו מאזן גם תקף את נשיא ארהב דונלד טראמפ, שטען שהוא מתכוון לקצץ בסיוע לפלסטינים על רקע סירובם כביכול לשתף פעולה בתהליך המדיני. אנחנו לא מביאים לפלסטינים כסף מפני. נאום אבו מאזן אמש בפני המועצה המרכזית הפלסטינית הוא שיא חדש של תהליך מדהים ומטריד המתרחש לנגד עינינו:

ראש הממשלה בנימין נתניהו מטיל את האחריות על פיגוע הדריסה שאירע בצהריים (ד') בירושלים, על יור הרשות הפלסטינית אבו מאזן. אני לא צריך את אבו מאזן לזה. במילים אחרות, בשיחות טלפוניות אלה מתחולל בזאר מזרח תיכוני, בו מונחים על דוכן הדגים בשוק, נושאים כמו. זה הסרטון הקודם מלפני 3 חודשים: אנחנו נחושים לפעול בכל דרך נגד ההתססה ונגד ההסלמה, תוך כדי פעולה תקיפה נגד מחוללי הטרור, אמר הערב ראש הממשלה בנימין נתניהו, בתום ישיבת הקבינט.

נתניהו על נאום אבו מאזן: "חשף את שורשי הסכסוך" - ערוץ 20
נתניהו על נאום אבו מאזן: "חשף את שורשי הסכסוך" - ערוץ 20 from www.20il.co.il
אבו מאזן כרת ברית עם ארגון החמאס, שאחראי לרצח יותר מאלף ישראלים חפים מפשע, ולירי של אלפי טילים לערי ישראל. למה לכל הרוחות הסכים הממשל לקשור בין הקפאת הבנייה בהתנחלויות למחוות ערביות? לדבריו, אבו מאזן הולך ומכבד לגיטימיות בעולם והוא הולך ומעמיק אותה עם כל התבטאות קיצונית כמו ששמענו בנאום בפני המועצה המרכזית הפלסטינית ברמאללה אמש אמר אבו מאזן כי לא יסכים לוויתורים בנושא ירושלים. נתניהו תומך בהצעה לפסגה עם אבו מאזן כדי להרגיע את הרוחות. אנחנו לא מביאים לפלסטינים כסף מפני. בהודעה שהפיץ בצהריים (יום ד') קרא נתניהו לקהילה הבינלאומית לגנות את האנטישמיות החמורה של אבו מאזן, שהגיע זמנה לחלוף מן העולם. נתניהו הביע דאגה לגבי צעדיו העתידיים של אבו מאזן ואמר כי אם יממש את ההסכם, נראה שהוא בוחר לנטוש את דרך השלום ולחבור לחמאס. אבו מאזן שוב מדקלם את הסיסמאות האנטישמיות הבזויות ביותר.

אבו מאזן כרת ברית עם ארגון החמאס, שאחראי לרצח יותר מאלף ישראלים חפים מפשע, ולירי של אלפי טילים לערי ישראל.

נתניהו תומך בהצעה לפסגה עם אבו מאזן כדי להרגיע את הרוחות. בטקס האזכרה הממלכתי ליצחק רבין ז''ל אמר כי ראש הממשלה כי ''פיגוע הדריסה בירושלים. בראיון לרדיו 101.5fm, אמר לוין: אבן מאזן כרת ברית עם חמאס, ארגון המוכרז כארגון טרור בארהב, באירופה, במצרים וברחבי העולם ודוחה. לשכתו של מקרון מסרה כי הוא שוחח עם הנשיא הפלסטיני אבו מאזן ועם ראש הממשלה של ישראל בנימין נתניהו. נאום אבו מאזן אמש בפני המועצה המרכזית הפלסטינית הוא שיא חדש של תהליך מדהים ומטריד המתרחש לנגד עינינו: כמה שעות אחרי שלשכת העיתונות הממשלתית הפיצה את תמונותיו של הנער המחבל. אני לא צריך את אבו מאזן לזה. אבו מאזן וכול שליטי ערב הם נציגים של האסלם עלי אדמות, של אללאה, לכן לא יעזרו הוויתורים או הנחמדות כלפינו שמפגין פתאום אבו מאזן או מדינות ערב ושרק לפני חודשים הציגו אותו , את דונלד טראמפ כמשוגע על הראש. אבו מאזן שוב מדקלם את הססמאות. אנחנו נחושים לפעול בכל דרך נגד ההתססה ונגד ההסלמה, תוך כדי פעולה תקיפה נגד מחוללי הטרור, אמר הערב ראש הממשלה בנימין נתניהו, בתום ישיבת הקבינט. לדבריו, אבו מאזן הולך ומכבד לגיטימיות בעולם והוא הולך ומעמיק אותה עם כל התבטאות קיצונית כמו ששמענו בנאום בפני המועצה המרכזית הפלסטינית ברמאללה אמש אמר אבו מאזן כי לא יסכים לוויתורים בנושא ירושלים. יו''ר הרשות הפלסטינית נענה הלילה (ג') להצעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ובראיון לרשת הטלוויזיה פוקס אמר כי הוא ייפגש עמו השבוע באו''ם.

אבו מאזן הדגיש את חשיבות התיאום הביטחוני, השלום הוא אינטרס של כולנו אבו מאזן. יו''ר הרשות הפלסטינית נענה הלילה (ג') להצעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ובראיון לרשת הטלוויזיה פוקס אמר כי הוא ייפגש עמו השבוע באו''ם.